Vinn Karin Zingmarks bok Maxa snacket!


Vinn ett exemplar av Karin Zingmarks nya bok Maxa snacket!

Vi har glädjen att kunna ge ut ett alldeles rykande färskt exemplar av Karin Zingmarks nya bok, Maxa snacket!

Karin har lång erfarenhet av kommunikation från olika företag och organisationer. Hon gästade även Digitalsnack-podden för någon månad sen. (länk finns längre ner)
Och nu kan du alltså vinna boken Maxa snacket med massor av konkreta råd hur du kan utveckla ditt företag in i framtiden!

Såhär tävlar du:

Skriv en motivering varför Du skulle behöva boken med konkreta råd och praktiska exempel för att göra ditt företag mer kommunikativt och rustat för framtiden, i kommentarsfältet under vårt inlägg om tävlingen på Facebook eller Instagram. Maxa chanserna och skriv på båda! Vinnaren meddelas och kontaktas den 20 september. Så in och tävla om ett exemplar av Maxa snacket!

Tävlingsregler

Om Maxa snacket:

Du är säkert utled på alla människor som pratar om den digitala transformationen. Som säger att företaget måste digitalisera sin affär och förändra – nu! Många högljudda röster driver på dessa frågor, men få ger konkreta råd om hur man faktiskt ska göra.

I Maxa snacket delar kommunikationsexperten Karin Zingmark på ett lättillgängligt sätt med sig av sina erfarenheter av att driva förändring inom digital kommunikation. Tiden då ledningen kunde delegera kommunikation till en kommunikationsavdelning som paketerade och förde ut företagets budskap är sedan länge förbi. Dagens företag måste bli kommunikativa fullt ut genom att lyssna, analysera omvärlden, ta till sig av kundinsikter och lägga energi på dialogen med både medarbetare och kunder.
Boken vänder sig till dig som vill göra ditt företag mer kommunikativt och rustat för framtiden. Den innehåller konkreta råd och praktiska exempel så att du lär dig maxa snacket helt enkelt.

Maxa snacket är nominerad till Årets Marknadsföringsbok 2017.

Om författaren:

Karin Zingmark har över tjugo års erfarenhet av att driva förändring inom området kommunikation från bl.a. Microsoft, Viasat och MTG. Hon är en flitigt anlitad rådgivare och föredragshållare inom digital kommunikation och ledarskap. Maxa snacket är hennes debutbok.

Lyssna på Karin i Digitalsnack-podcast om hur man bygger morgondagens marknadsavdelning!


2 Responses

  • Jag skulle så gärna vilja vinna boken eftersom jag älskar och suger åt mig allt som har med kommunikation och marknadsföring att göra. Jag tror aldrig på att man kan luta sig tillbaka som entreprenör utan det gäller att alltid fortsätta att utvecklas och lära sig av andra.

Comments are closed.