Det var en gång en Vikingstadsbo…
Trots en lista av ynka 2485 invånare, har Vikingstad under årens gång varit hem till flera kända namn – Tage Danielsson, artisten Theoz och framför allt Digitalsnacks nya stjärna, Tilda Bondesson. Men för denna nyfikna själ höll den östgötska orten inte riktigt måttet.
Under de senaste åren har jag och min sambo bott i flera städer runt om i Sverige. Fem flyttar på fem år har vi hunnit med – från Linköping till Västervik, vidare till Helsingborg och sedan Tranås.
Men mellan packandet och flyttstäd har denna drivna tjej minsann inte legat på latsidan. Idag kliver hon nämligen in hos oss med en dubbel kadidatexamen i ryggen – en i företagsekonomi och en i medie- och kommunikationsvetenskap.
”Jag har alltid haft ett stort intresse för siffror och analys. Det lutade först mot att plugga till ekonom, men med åren insåg jag att mitt analytiska intresse låg mer inom marknadsföring” – och resten är historia.
Att utveckla och att utvecklas
Som Campaign Manager kommer Tilda, tillsammans med Julia, att jobba med våra kunders löpande annonsering. En roll som kräver en person som drivs av utmaningar och utveckling – något som stämmer in på Tilda som handen i handsken. Men faktum är att det inte bara var tjänsten i sig som lockade Tilda till Digitalsnack;
”Jag fastnade för Digitalsnacks sätt att se och jobba med marknadsföring. Det kändes väldigt modernt och aktuellt – något som jag ville vara en del av.”
Och med hennes inställning, driv och breda kunskap är ingen gladare över att ha med henne på resan än oss. Välkommen till Digitalsnack Tilda!
Vill du få flyttips, en lista över ”måste-ingredienserna” i en taco, eller veta mer om annonsering på sociala medier, skriv till Tilda!