Organiskt eller sponsrat innehåll på sociala medier?

Vad är organisk räckvidd? Organisk kallar vi den räckvidd och den statstik som kommer från ett vanligt inlägg som inte sponsras eller annonseras i ditt flöde.

Organiskt eller sponsrat innehåll?

I denna podden får ni lyssna på:

  • Största misstagen företag gör när de sponsrar inlägg
  • Organsikt vs annonsering
  • När det är bäst att annonsera sina inlägg
  • Dra nytta av det organiska innehållet för att nå fler till lägre budget

LYSSNA PÅ AVSNITTET HÄR!

Cecilia Victoria Kärrberg och Jenni Laapotti - grundare och ägare av Digitalsnack social medierbyrå

Få tillgång till podden först av alla!

Genom att prenumerera på vår podcast på SpotifyiTunes får du tillgång till alla nya avsnitt före alla andra!
Så börja prenumerera idag!

Stötta vår podcast!

Denna podcast produceras helt utan sponsorer för att vi ska kunna ha all kontroll över innehållet. Att alla avsnitt kännas aktuella, genuina och bjussar på stor mervärde. OM du gillar vår podcast eller något avsnitt. DELA MED DIG till ditt nätverk! Så vi kan nå nya lyssnare och kan fortsätta skapa nya avsnitt till Digitalsnack – social medierpodd! TACK!

Lyssna på fler avsnitt av Digitalsnack – Social Medierpodd 

Rulla till toppen